nytt in

efter frukosten begav mig till stan för att träffa ebba, vi åt god lunch och brände lite pengar på fina grejer som jag tänkte visa nedan.
tycker som himla mycket om att gå omkring på indiska och klämma på alla mönstrade plagg och titta på fina inredningsprylar, idag slog jag till på dessa lådor som var på rea, score, typ. himla smidigt att förvara diverse prylar i. älskar mönstret.
 
älskar deras tesorter, detta är favoriten, drack det ca varje kväll förra sommaren
 
och ett doftljus som jag gått och sniffat på i evigheter, så det var på tiden att det fick följa med hem
 
tog en liten tur på monki också och provade denna gräddvita bomberjacka, har en likadan i svart som jag införskaffade i våras som används flitigt, är det lönehelg så är det.
 
så fin så!
 
och det var det!
Allmänt | |
Upp