jul

hejhopp, det var ett tag sedan sist. jag befinner mig mitt i en liten minisemester fram till 2:a januari,
sååå skönt och välbehövligt må jag säga. den 24e och 25e har vi firat jul fyra gånger.
jag har varit slarvig och glömt fota det mesta men några få bilder har jag hunnit knäppa, å de kommer här:
en julfrulle bestående av tomtegröt som sig bör
 
en sista bild på klapparna som vi snart skulle ge bort

när far min var tomte i ett hav av presenter. så himla äcklig mask, förstår jacobs "rädsla" till 100%
 

jag & min käresta
 
å en suspekt liten jacob, exalterad över att tomten befann sig i samma rum men reserverad som bara den, inga kramar här inte, han satt gömd bakom mig och vinkade lite försiktigt tills han hade gått.. haha.
de var det hele. inga bilder från firandet hos jockes moster, mamma eller hos min mami i kumla :( nåväl, go jul i efterskott!
 
Allmänt | |
Upp