en lördagmorgon i mars

imorrse slog jag upp ögonen kl nio och kände mig någorlunda pigg och utvilad. började dagen med en typisk isabel frukost, dvs smoothie samt kaffe å en go macka. smoothien innehöll fruktiga godheter såsom: en banan, frysta hallon, magno, granatäpple, en sked kokosolja och en skvätt proviva, toppad med riven kokos och pumpakärnor. namnam.
 
igår var det min tur att öppna på jobbet vilket betyder att jag måste stiga upp 04:50 på morgonen. tog en tre timmar lång nap i soffan när jag kom hem. sedan var jag fit for fight och svärmor kom över med nya snittblommor(!!!!) när hon åkt hemåt gick vi på restaurang för att förtära megagoa burgare samt öl å en drink eller två. däckade sedan i en varm säng bredvid en varm pojk. skön fredag.
ikväll står annat kul på schemat, men först en sallad till lunch! adios. ha en fin lördag!!!
 
Allmänt | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

gud så skönt med en så lång tupplur :D Det behövs ibland.

Upp